Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanlığı, nadide bir vakıf eseri olan Üniversitemizin iç ve dış paydaşları ile olan etkileşimlerinin kurumsal kimlik, değer ve hedefler çerçevesinde gerçekleştirmesinden ve kurumun kamuoyundaki itibarının artırılmasından sorumlu bir yönetim organizasyonudur.
Bu amaçla birim; üniversitenin kurum/kuruluşlar, eğitimciler, mezunlar, mensuplar, basın, kamuoyu, öğrenci, aday öğrenci ve aileleriyle verimli ilişkiler kurmasını sağlamak, imkân ve avantajlarını başarılı bir şekilde ifade edebilmek üzere çalışmaktadır.
Bu çalışmaların, hedef kitle ve paydaşlara uygun olarak proje, yurtiçi fuarlar, tercih-tanıtım faaliyetleri, okul ziyareti ya da ağırlamaları, yeni ve geleneksel medya, web, promosyon, basın vb. iletişim enstrümanlarının yanı sıra mezun ve mensuplar eliyle de gerçekleştirilmesini planlar.
Görevlerimiz
Yeni ve geleneksel medya alanlarında kurumu temsil eder.
Yeni medyadaki itibar algısını yükseltecek içerikler hazırlar.
Tüm birimlerdeki içeriklerin daha etkin yönetilmesi, tashihi ve ilgili personele bu konuda gerekli eğitimlerin verilmesinden sorumludur.
Bilimsel faaliyet, toplantı ve diğer etkinliklerin planlama ve organizasyonunda yer alır.
Stratejik halkla ilişkiler yönetimi ve etkin tanıtım faaliyetleri yürütür.
İç ve dış paydaşlarla olan ilişkilerin koordinasyonunu sağlar.
Kurum içi bildirimleri gerçekleştirir.
Kurum kültürünün geliştirilmesi, kurum imajı ve itibarının oluşturulmasını sağlar.
Hedeflere yönelik değer odaklı stratejik iletişim faaliyetleri yürütür.
Resmi ziyaretlerde verilecek hediyelerin organizasyonunu yapar.
Rektörlük makamının konuşma metinlerinin hazırlar.
Üniversitemiz kampüslerinde tanıtım amaçlı yapılacak etkinliklerin koordinasyonunu yapar.
Görev alanına giren faaliyetlerin görsel, işitsel ve yazılı çıktılarını arşivler.
Aday öğrencilere yönelik ziyaret ve ağırlamaları düzenler.
Aday öğrencilerin üniversitemize yönelik ilgilerini artıracak projelerin geliştirilmesini organize eder.
Aday öğrencilerle öğretim üyelerinin ve nitelikli mezunların buluşturulmasını koordine eder.
Faaliyetlerinin görsel, işitsel, yeni ve geleneksel medya ortamlarında doğru şekilde yer almasını sağlar.
Sosyal medya hesaplarının etkin yönetimini yapar.
Etkinlik ve tanıtım materyalleri tasarlar ve yayın süreçlerini takip eder.
Grafik, fotoğraf, video kayıt ve tasarım faaliyetlerini yürütür.